15 Ağu 2008

küçük beyin,at gözlüğü,dar bakış açısı,baskın id...

Efenim anladım ki biz kadın milleti hala tek başına özgür ve de rahat bi şekilde şehirde dolaşamıyor,park neyim gibi yerlerde rahat rahat oturamıyoruz.
Dün Balıkesirin göbeğindeki herkesin gezip dolaştığı, kalabalık parkta arkadaşımla buluşacaktık. Ben biraz erken gittim oturmaya başladım.Arkadaş da dediğine göre beş dakkaya gelicekti.
Etrafta da abazanlar falan dolaşıyor, aileler de var gerçi ama karşıma oturdu üç tanesi. Dik dik bakıolar. Oturduğum bankın sağından solundan geçen serseriler laf atıolar falan. Hatta bi tane yaşlı başlı adam gelip asılmaya kalktı.Ben de kaçmak durumunda kaldım. Arkadaş da yarım saatte gelemedi zaten.
Arkadaş güpe gündüz allahın parkında tek başına oturamayacak mıyım rahat rahat? Çok sinir oldum. bi bulaşmayın bi rahat bırakın. Başkası kendi eşini kızını rahatsız etse cingar çıkartır bi de bu tipler.
Sene kaç oldu gitti elalem uzaya çıktı bizim gerizekalının uğraştığı şeye bak.hayattaki amacına bak pehh..

2 yorum:

umutsuz dedi ki...

öncelikle geçmiş olsun imbircim... ama çağ atlamamız böyle insanların soyunu tüketemiyor ne yazıkki yeni çağa onlarda bizimle geliyorlar. mesela 2000 yılında bunlar takılsalar 1999 kalsalardı orda gül gibi yaşayıp gitselerdi ne olurdu dimi canım :)

Şarküteri dedi ki...

Aman imbir dikkat et kendine, yanında biber spreyi falan bulundur. Yani büyük laflar etmek isterdim konuyla ilgili ama denilebilecek fazla birşey yok, malesef memleketin gerçeği bu.