27 Ağu 2008

hayırdır inşallah

Efendim son yazımı yazarken öğrencileri fazla düşündüğümden mi, okullar açılmak üzere olmasından dolayı kara kara etkinlik aradığımdan mıdır nedir dün gece rüyamda öğrencilerimi gördüm.
Matematik dersinde kesirli sayılarla ilgili alıştırmalar çözdürüyordum. Ama en zor olanlarından.Onlar da uslu uslu çözüyorlardı.Hiç sorun çıkarmadan.Hiç anlamamazlık yapmadan.Ek açıklamaya ihtiyaç duymadan.Hepsi bi güzel çözüyordu.
En anlamayanların yüzlerine bakmaya başlıyordum.Birine bakıyordumm "evlağdım anlamadığın yer var mı"gibisinden yok hiç umursamıyordy beni çözmeye devam ediyordu,öbürüne bakıyordum "ya sen ya sen de mi sormicaksın?" "yoooooo" dercesine bakıyordu işlemlerine devam ediyordu.
Allaa alaaaaaa diyodum ben de sanki birisi bi şe sorsa da açıklasam,bakın şöyle yapçaksınız desem diye beklemeye devam ediyordum ama yok hepsi sessiz sessiz çözüyordu.
Ya bunlar kolay olanları doğru dürüst çözemiyorlar allahım noluyo ki diodum.Aç tavuk kendini darı ambarında görürmüş benimki de böyle bişey anca rüya olur herhalde keşke gerçek olsa tabi pek rahat pek güzelmiş ama :)

3 yorum:

alpernatif dedi ki...

haha
Bu gene güzel
eğitimsel rüya

dolfininkinin yanında gayet eğitici :D

Şarküteri dedi ki...

Valla rüyaların tersi çıkarmış diyeceğim ama demeye dilim varmıyor imbirciğim. Yani umarım düzü çıkar bunun.

imbir dedi ki...

öğretmenini rüyası böle oluyor herhalde :D
inş düzü çıkar yecçiğim :) uraşacam bakalım.feysbuktaki sınıf örtmenleri grubuna baktım.foto yüklemişler çok güzeller.gözlerim doldu.çok zor şartlar altında çalışanlar var.ordaki muhtaç çocukları eğiitiyolar falan özendim.ama benimkilerin de bana ihtiyaçları var:)ins bi katkım olur.