10 Ağu 2008

Dolgun Saçlarıma Bak Ama Değişme Arkadaş

...Öğlen sıcağı...Erimiş peynir gibi koltuğa yayılmış televizyon izlerken, "dolgun saçlarıma baktıkça değişti!" sloganlı reklam çıkıyor karşıma. Neymiş şampuan saçlarını çok havalı yapmış, birden sihirli değnek değmiş gibi çok çekici bir kıza dönüşmüş, erkek arkadaşına her istediğini yaptırabilirmiş şimdi pehh..
Yaa bi git....yaa bi saçmalama arkadaşım yaa...Ben böyle gerçek dışı reklam görmedim.
Hee evet gördüm...
Aysun Kayacı kolayı içince öpüyordu insanları.Yani aslında hedef kitle olarak erkekler seçilmişti ama biz bayanlarda arada değişik ilişki türlerine sürüklendik böylece töbe yarabbim.
Şimdi bu reklamlar neden alakasız, saçma,başarısız,rezil,kepaze öhöm neyse evet yani anlamsız sıralayalım.
1. Bir kere erkek milleti "id" leri doğrultusunda hareket eden beyinden yoksun varlıklar mı?Yani var öyleleri sapıklar tacizciler falan ama.Burda hedef kitle tacizciler falan değil tabi normal vatandaşlar.O kadar iradeden yoksun varlıklar mı?O kadar mı karaktersizler?Yanii sen o kadar günler öncesinden plan yapmışsın. Arkadaşlara söz vermişsin maça gitmek için.Sonra kızın saçlarını görünce birden bütün arkadaşlarını ekmişsin.Ya da kızın saçları yüzünden pembe tişört küçük süs köpeği gibi şeylere yönelip orda kendinden uzaklaşıyorsun.
2.Hem sonra erkek milleti o kadar salak mı kolayı içtiğinde gerçekten öpülmüş gibi hissedeceğini düşünecek?Ne alakası vay ya...
3.Bence o şampuan reklam kadınlar için de çok alakasız. Şimdi ben istemem mesela erkek arkadaşım sadece saçıma bakarak,çekiciliğime bakarak bi şey yapsın,istediklerimi yerine getirsin.
Güzel,çekici görünmeye dikkat etmek güzel bişi tabi. İnsanın sevdiği için özendiğini,onu umursadığını gösterir ammaaaa......Erkek arkadaşım benim için bişi yaparken beni düşündüğü için,benim iyiliğimi istediği için,bana yardım etmek istediği için,ben kendim olduğum için yapmalı.
Bugün ben çekici görünürüm benim peşimden gelir.Öbür gün benden daha çekici birini görür onun peşine gider öyleyse.
4.Bir kere dolgun saçlarıma baktıkça değişmemeli!Değişmesin arkadaş,yapmacık olur o zaman.Ben kendi olduğu için sevmişim herşeyiyle.Ki birden değişmek ne kadar gerçekçi olur ki olmaz rol yapma olur o...Zaten değişmesini istiyorsam ne işim var benim o adamla?Değiştirmeye uğraşmak işe yaramaz zaten.Hem ona hem kendime eziyet olur.
Neyse reklamlar bitti,"amaaaan ali atıf bir miyim ben?Sanki değiştirebilecek miyim bu reklamları?Kapılarına dayanıp alooooooğ ne yapıon sen yavriiim hiç öyle reklam mı yapılır?diyebilecek miyim?Onlar beni dinleyecekler mi?"dedim... sıcaktan biraz daha eridim, kısmet bulma programını izlemeye devam ettim,beynimi hiç çalıştırmadım böylece... çok huzur verici ve kolay :)

6 yorum:

Adsız dedi ki...

Benim sinirlerimi en çok yıpratan, bir dükkana asılmış bir allık reklamı olmuştu. "artık hiç bir derdiniz kalmadı" gibi bir şey diyordu sanırım. Neymiş dertleri bitiren diye baktığımda allığın üstün özellikleri anlatıldığını görüp şaşırmıştım. Bu reklam yazarı kim oluyordu da derdi gücü allığının tonu olan problemli kişi yerine koyuyrdu o ilanı görenleri halen bilemiyorum.

imbir dedi ki...

hakkatten ya dalga geçer gibi.kadınları sadece süslerini düşünen işi gücü süslenmek olan varlıklar gibi lanse ediolar.sinir bozucu.

Adsız dedi ki...

Hоwdу јust ωanted to give you а brief heads up аnd let you knοw a
few of thе pіctuгеs arеn't loading correctly. I'm not
sure why but I think its a linkіng iѕsue.

I've tried it in two different internet browsers and both show the same results.

my page SEOPressor V5

Adsız dedi ki...

Hi! Dο you know if they make anу plugіnѕ to help ωith
SЕO? I'm trying to get my blog to rank for some targeted keywords but I'm not
seeing vеrу good succеss. If уοu
knoω of any ρleasе shагe.
Thanks!

My homеpage: SEOPressor review
Also see my webpage > SEOPressor

Adsız dedi ki...

Simply wish tο say youг аrticle is aѕ astounԁing.
Thе claгity for уоur pοѕt іs ѕimply ѕρесtacular and i could aѕsumе уou're a professional in this subject. Well together with your permission allow me to take hold of your feed to stay up to date with approaching post. Thanks one million and please keep up the rewarding work.

Here is my web page: Seopressor V5
Also see my web site - SEOPressor

Adsız dedi ki...

Your means of describing all in this paragraph is really good, every one be
able to easily understand it, Thanks a lot.

My website: seo