18 Eki 2008

neden???nasıl???ne alaka???

Şimdi düşünüyorum "ben senin için nerlere geldim cebimde para yoktu hiç düşündün mü,bunu gördün mü?" diye yaptığı her şeyi lütuf görüp başa kakan bir adamları gördükten,izledikten sonra,uzaktaki adamlara ne kadar güvenmeliyim?Güvenilir mi ki?Yoksa ne güvenmesi yav şaşırdın mı? mı denmeli eheh.Lütuf görüyorsa zaten bence sahteymiş demektir.İçten değildir.Bir kedini beğenmişlik, bir megalomanlık,koca bir "ben" algısı.O koca "ben" den sonra haliyle bi güvensizlik oldu er kişilere karşı malum.
Kimdir bu uzaktaki adamlar onu da açayım.Yaşadığımız yer dışındakiler mesela.Eskiden tanışmışsınızdır işte sonra hayat savurmuştur sonra bi şekilde tekrar görüşmüşsünüzdür falan filan.
Yani işler istenildiği gibi gidene kadar yapılan çabalar sonradan nedense lutfettim gibi algılanıyor.
Sevgili okur yoruma açık bıraktım bana bi fikir ver zira hiç bi fikrim yok.. bu durum fıtrat gereği mi yoksa bir istisna mı?istisnaysa bu istisnaları farkedip koşarak uzaklaşma yöntemleri nelerdir?
şimdi "gel evlağdım otur yamacıma anlatayım" diye bir açıklama lazım bana :)

4 yorum:

Adsız dedi ki...

ben anlamam ama.
istisna olduğunu varsayıp tutunmak lazım, devam etmek lazım sanki.

Adsız dedi ki...

peki çağlar sen öyle diyorsan öyledir :)
ama insanın güveni bi kere kaçtı mı bi daha gelmiyor napçam ben yav :D kimseye güvenmeye güvenmeye evde kalcam galiba :))))

alpernatif dedi ki...

Gel evladım
Otur bir yanıma
Pepsi ?
Hayır mı
Peki
Dinle o zaman
Uzak,gönülden ırak
Bu söze inan
Uzaktakinden hayır gelmez
Dibimizdekilerden hayır gelmiyor
Her an elinin altında olanla bile başedemezken teee uzaktaki !
Yol uzakken vazgeç

Adsız dedi ki...

ben de öyle düşünüyorum insan gözünün önündekini tanıyamıyor çok iyi gözlemlemek gerekiyor.uzakta olunca bi şi paylaşmayınca nası tanıcan yok yok vazgeçtim ben tamam :D