30 Eki 2008

tamamen duygusal :)

Bugün okula rehberlik araştırma merkezinden iki rehber öğretmen geldi.Bütün sınıflarda özel eğitime muhtaç olan öğrencileri tespit etmeye çalıştılar.Benimkilerden de gönderdim.8 kişi gönderdim hepsi de sorunlu çıktı.Çoğu zaten okuma bilmiyor.Özel eğitime ihtiyaçları var fakat hepsi kabul edilemeyecek maalesef.Çünkü artık onlar için oluşturulan ödenek kısıtlanmaya başlanmış.Anca çok sorunlu olurlarsa ödenek veriliyor.Eskiden her sorunlu öğrenciye ödenek vardı.Nedense hep geriye geriye gidiyoruz bu eğitimde!Çocuklar bu şekilde özel eğitime muhtaçken ve de benim uzmanlık alanıma girmediklerinden nasıl onlara faydalı olucam bilmiyorum valla.
Bugün bişi daha oldu.Öğrencilerden bir tanesi küfretmiş.Bunu duyan bir kız öğrencim geldi hemen ispiyonladı tabi eheh.Hayatta affetmiyorlar zaten her şeyi ispiyonluyorlar :)
Neyse işte ben de geldim sınıfa küfreden öğrenciye "yaptığın hiç hoş değil,terbiyesiz,bugün tenefüse çıkmayacaksın!" diye azarladım.Sonra öğrenciler dediler ki "örtmenim o küfretmedi ayten hep yalan söylüyor zaten kesin gene yalan söylemiştir iftira atmıştır!" dediler.Ben de ikisine birden sordum " hanginiz yalan söylüyorsa şimdi söylesin,bakın kötü bir şey yaptığınızda doğruyu söylerseniz hiç kızmam bir daha yapmamak için anlaşırız ama yalan söylerseniz ve de yakalarsam çok fena olur o zaman,şimdi doğruyu söyleyin bakalım" dedim.
nihayet çocuk küfrettiğini itiraf etti.Sonra da ağlamaya başladı.Ben de gittim yanına "tamam bak kızmıyorum işte ama bi daha yapmicaksın tamam mı hadi ağlama artık" dedim."örtmenim bana terbiyesiz dediniz çok üzüldüm"dedi."artık öyle düşünmüyorum ama dedim.Sen doğruyu söyledin teşekkür ederim" dedim.
Sonra birden sarıldı bana öptü"örtmenim seni çok seviyorum"dedi.Ben de sarıldım "Ben de seni çok seviyorum" dedim.O sırada bizi izleyen kız öğrenciler çok duygulandılar ağlamaya başladılar.
Sonra orda kim var kim yok hepsine sarıldım gönülleri kalmasın :D
Zaten de kıskanıyorlar beni :D Başka sınıfların öğrencilerini sevdiğimde gelip "örtmenim siz bizi sevmiosunuz başka sınıfların örencilerini daha çok seviosunuz" diyorlar. inandıramıyorum :)

Hiç yorum yok: