16 Eki 2008

Alüü???

Tamam kabul ediyorum çok üşenci bi blogcuyum ama napan yav.çocuklar okul falan şimdi bi de plates eklendi okuldan çık spor salonuna git..aletlere bin dilin sarksın sonra plates dersine gir eve git patates gibi yayıl sonra..
Böyle yani bugünlerde..
İşte görüyorsun ya sevgili okur her zaman bi bahanem var :)
Neyse son zamanlarda çok pis bi huyumu keşfettim.Bu huyum yüzünden içim içimi yiyor..
Biri bana bişi anlatırken en can alıcı kısmını sormayı unutuyorum,çekiniyorum,sonra içim içimi yiyor neydi,nasıldı acaba deyüü.


Misal;otobüste arkadaşla gidiyoruz,bana bitmiş bi arkadaşlığıyla ilgili bişiler anlatıyor:

-yaa olmaz artık bundan sonra o benden bişi istiyor ben gelemem
-hımmm!?
.....

Al işte!!!
Ne "hımm"ı yaa ne "hımm"ı!!!!

Sorsana ne istiyor?Neden istiyor?Nasıl istiyor? deyü 5N1K olayına girsene...
Ama yooook,ne olur özel hayata girme,meraklı melahat olmaa,bi mahalle dedikoducusu durumuna düşme falan..

Yok ya ne olcak halbuki..aksine sorup öğrencen ki yardımcı olabilesin değ mi?

Misal 2:Müdürle diyalog

-İmbir hanım siz okuma bilmeyen öğrenciler için olan şey kitapları var ya onlardan alın iyi olur.
-hıı anladım tamam hocam bir de en sahtesinden bir smiley :)

Neyi anladın ha neyi anladın de get bi yav!!!
Yani okuyucu sırf burda müdüre iş anlamaz gözükmemek için düştüğüm duruma bak.Şimdi ara ki ney dedi,o şey ney???

Halbuki sorsan nolcak,adam "ne gerizekalı bu be kimlerlen çalışıyorum allam mı" dicek?Zaten o da "Şey" demiş suç onda ney yani???

Misal 3:Öğrencilerle diyalog.Artık kafam kazan gibi olmuş son derslerde öğrenciler habire bi şeyler soruyor falan artık cevaplayamıyorum hepsini.Arada önemli sorularda geliyor.

-Örtmenim ödev vendi mi?? aynen böyle vendi mi :D
-hımm.hı ve anlamadım manasında bir bakış ve hadi sınıfına gir genel uyarısı :D

ama bu ödev konusunda haklıyım efenim kırk kere söylüyorum dinlesinler,iyi dinlemeyi öğrensinler alla alla.

Velhasıl böyleyken böyle.İnşallah bir aydan önce görüşürüz sevgili okur.

3 yorum:

Kedi Narnia dedi ki...

bendeki sorunda anlamadığım yada meraklandığım yada bilmediğim herşeyi çekinmeden soruyor oluşum :)

bunun bi ortası olmalı ama değil mi?

bu arada plates denildiği kadar iyimi sahiden?

imbir dedi ki...

eheh evet biz senle bir araya gelip bi voltran oluşturabiliriz dolfincim :)

platese başlayalı daha bi hafta olmadı ama işe yaricak gibi duruyor.zorluyor kasları falan :)

Adsız dedi ki...

şimdi bi dakka. bu yazıda anlatılan şey anlamadığı halde anlamış görünmek, ses etmemek... di mi. ııh, yapmamak lazım. "anlamadım ben, malım" diyorum ben her seferinde. bundan da çok mutluyum. anlatmazsa da ekime kadar zira. oh. çok küfredesim var.