20 Kas 2008

*

Beni en çok ben anlayabilir,beni en çok ben düşünebilir,bana en çok ben zarar verebilir,beni en çok ben umursar,başka kimseden hayır yok,umut yok,güven yok,kendi kendimin en iyi arkadaşıyım,zaman zaman küserim kendime,sonra da barışırım.ben kendimi hiç bi zaman maaş kartı gibi görmem kendime öyle davranmam,hatalarımla kabul ederim kendimi,bazen kendime küfrederim,bazen severim,ama kendimi sevdiğimde sevgim gerçektir,sahte deildir,en çok kendimle samimiyimdir,enseye şaplak hesabıdedim ya en iyi arkadaşım yine kendim,bana yine ancak kendimden hayır var..

6 yorum:

alpernatif dedi ki...

şey gibi olmuş
Türkün Türkten başka dostu yok kibi

İşte o yazdıkların yalnızlık seremonisinin ilk notaları oluyor anacım

Adsız dedi ki...

evet imbir turşuları belki iddaalı bi isim olur :))))

Adsız dedi ki...

Şans, ben de demin kend yazdığım şu Duvar mecazı yazısını okudum.

Gerek yok.

alpernatif dedi ki...

blog sahibi öldü mü ?
Acun Sengi geldi mi ?

Adsız dedi ki...

ey oğul(alper)
yok ölmedi de, başka bozkırlarda at koşturmakta.

Adsız dedi ki...

geldim geldim :)